Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

vantar

Jag kan fan inte hitta Novas ena vante =( Den är helt borta. Jga tyckte hon hade den igår. Så ska hon till dagis imorgon. Hoppas hennes rosa är på dagis. Dessa svarta (Philips gamla) är bättre för de går att dra långt över overallsärmarna. Jaja, vilka bekymmer.

Philip ska isäng nu kl 20 sen ska jag ta ett snabbryck och lägga mig i tid. Imorgon ska jag upp tidigt. Idag blev det vab för Novas ögon men de är bättre nu. Knappast ögoninflammation eftersom dte inte blivit värre, bara bättre.

På väg genom Lomma innan idag



Hos Jane och lille söte Adrian




Satan vad kallt idag, jag och Nova var ute en runda innan till macken och då visade termometern i bilen på -6 (!) Vi här nere i Skåneland är inte vana vid så kallt ju. Jag tror jag fryyyyser ihjäl ;-) 



Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback