Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Badet!

Det var riktigt najs på badet =) Glömde dock kamera...Svårt ändå att hålla reda på när man är i hela tiden, lättare om man är två vuxna som är med. Träffade Sandra igen, min kompis Lottas kusin. Vi sågs på BVC i tisdags med. Kävlinge är litet eller vad ;-) Hon hade sina tre söta barn med sig.

Nu blir det lugnt resten av dagen. Nova hade 37,8 i temp så vi får se hur det utvecklar sig. Om jag kan jobba eller ej imorgon men det är kväll så jag kan avvakta nu framåt kvällen iaf.

Vi behöver handla, typ ingenting hemma. Tråkigt.

Micke börjar sitt nya GI liv imorgon måndag. Han ska gå ner i vikt har han fått för sig. Jag hejjar på men tror ej på dieter. Jag tror man kan äta lite av varje och tänka efter före men framför att att RÖRA PÅ SIG! Där har många problemet. Jag har gått ner 30 kg två gånger med denna metod OCH hållt den nya vikten med. Men jag är naturligt "smal". Kanske jobbigare om man varit överviktig en lång tid eller liknande. Jag vet inte. Men jag vet att jag vill göra lipolys iaf. Ska kolla upp olika kliniker i Malmö om de gör det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback