Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Bra igen

Jag har mått skitkasst enda sen ca 6.30 imorse. Nu efter tre olika sorters starka piller har det släppt. Den värsta huvudvärk jag nånsin haft, med illamående så jag trodde jag skulle spy. Hoppas INTE det är migrän jag håller på att utveckla =( Vill inte! Nu har jag sovit/vilat halva dagen uppe i sängen och framför tv:n där uppe. Min sovmorgon idag men den sket sig men nu mår jag bra igen. Det är huvudsaken.

Blir varken bio eller badet idag. Philip fick välja imorgon (är ju inte gjord av pengar direkt) och han ville åka och bada. Så det står på schemat, så tar vi bion en annan dag. Vi ville gå båda med honom men ingen barnvakt till Nova ändå.

Lite frisk luft idag skulle inte skada. Nova och Micke var ute en bra stund tidigare.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Krya på dig!

Lite frisk luft är aldrig fel, men jag är så lat bara =/

kram

2009-02-21 @ 14:05:13
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback