Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Fettisdagen

Idag är det semlornas dag. Sjuk idé ändå med grädde på en bulle. Jag föredrar smör jag ;-) Nä jag är inget stort fan av semlor men det är ju kul för de som gillar dem och ka kränga idag =)

Idag står fika med Lotta på schemat nu efter 10 när vårt favorit-fikaställe öppnar. Hennes lilla Elma på ett år är på dagis idag, annars hade det varit skoj att träffa henne idag. Jag är ledig enligt schema så Nova hänger med. Hon är feberfri nu på morgonen men avvaktar att ringa jobb och meddela att jag kommer imorgon. Ska ta tempen när vi kommer hem och har hämtat Philip i skolan. Hoppas tempen är nere då med. Det är dyrt at vabba =(

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback