Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Jobbat klart!

Då var jag hemma från jobb. Crazy mycket att göra som vanligt. Hunnit med inte mindre än tre koppar kaffe ändå ;-) Imorgon är jag ledig och ska mysa med mina barn samt tvätta massa. Annars bara vara ledig! Jobbar sen dag torsd, fred och lörd. Innan jag började idag ringde Jane och ville låna dopplern som man kan lyssna på bebbens hjärtljud i magen =) Så den tog jag med så sågs vi utanför mitt jobb.

Nu läsa lite bloggar sen sova =) Natti på er!

Kommentarer
Postat av: jane

=) hörde hjärt ljudet jätte tydligt =) så häftigt de va alltså.

tack så jätte mycke snäckan.

pussa alla mina favoriter =) och bror hihi

älskar er

2009-02-05 @ 10:27:47
URL: http://thejade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback