Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Jobbat



*Nova gillar visst semlor haha*

Bilderna är från när jag kom hem men Micke fotade. Jag var på ovanvåningen och kollade på ett program där kvinnor åker typ till Afrika, Etiopien och liknande för att leva som kvinnorna där nere. FAN VAD VI HAR DET BRA HÄR! Det har jag iofs förstått länge men ändå, ska klaga mindre.

Nu kollar Nova och jag tv, hon ska strax ha sin kvällsgröt sen ska hon nanna. Jag har bakat äpplekaka som jag ska avnjuta i min ensamhet sen mohaha!

För att klargöra: Beauty-tek behandlingarna på Novilife kostar 795 kr per gång och jag kommer kanske gå en sex ggr. Så visst blir det en del men de slipper skära i mig. Det är sista utvägen, som ff finns som ett alternativ om inte detta hjälper som det ska.

Lovar att lägga upp bilder sen när det blir en mer synbar skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback