Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lite bilder

Philip som spelar som vanligt. Har kommit på att det mest är bilder på Nova. Det har sin förklaring: Philip vill bara vara med på bilder om vi ska tramsa ;-) Men ska ändå ta fler bilder på honom. Definitivt på badet imorgon! Samt försöka filma oxå!



Mys med lilltjejen:




Lördagsgodis:



Man KAN få pussar om man mutar henne ;-)



Micke (och barnen) byggt när jag mådde kasst och sov:



Jag har mått bra sedan den sista pillan, en tramadol. Det är bra grejer det. Varje gång jag behövt ta det så har jag fått sån energi efter, typ samma idag. Fram med dammsugaren när jag stunden innan legat och trott att jag skulle spy och hela huvudet dunkade! Men jag har ändå tagit det lugnt för jag HATAR verkligen huvudvärk, funkar ej då =(

Imorgon ska vi bada, efter Mickes sovmorgon! Mer snö nu ute. Sjukt ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback