Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Nova förkyld

Näsan rinner på lillstumpan och hostat har hon gjort inatt men ingen feber. Men den brukar ju komma tillsammans med en förkylning. Vi får se hur det blir under dagen. Min tur att vara hemma från jobb imorgon om det behövs. Inget bad för henne idag iaf. Jag tror att Philip och jag åker själv, det hade varit mycket trevligt =)

Själv vaknade jag vid 7 av min egen hosta. Ingen huvudvärk dock =) Gick upp och tog hostmedicin men kunde ej somna om och sen vaknade Philip och slutligen Nova. Mickes sovmorgon men jag skulle väcka honom 10 om han inte vaknat tills dess. Jag ska jobba kväll imorgon men det hade varit smidigare med morgon med tanke på att Micke eg jobbar till 18 imorgon och dagis och fritids stänger 18. Synd han ej kom på det tidigare, lite svårt att byta så i sista sekund men ska se vad jag kan göra.

Kommentarer
Postat av: Evelina

fin din blogg har blivit (ja det var dne ju innan oxå iförsig)

Jobbigt att barnen ska vara sjuka hela tiden :-(

kram

2009-02-22 @ 10:41:15
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Jenny

Halloj! Ja d e inte kul att jobba sa som det blir ibland! Men men...jag vet faktiskt inte nar jag kommer hem nasta gang..jag vantar ju pa att fa min egen pub sa jag vet inte hur jag kommer jobba el nar jag kan ta semester. Sen e flygen himlans dyra...tankte ju komma till sommaren som jag brukar men kostar flyget lika mycket som det kostar en vecka pa Corfu sa blir det ju latt Grekland!!!

Vi far val se. Joooo Nova e JATTELIK dig, jag visade en bild for Leon o han utbrast t.o.m "oh my god" ha ha. Exakt kopia av dig. Har du ingen bild av dig som barn som du kan jamfora?

Forresten, vart far du dessa Tramadol ifran? E dem receptbelagda? Bade jag o min mamma har ju migran from hell! Har aldrig hittat nat smartstillande som funkar for migran faktiskt. El jo...Leons receptbelagda tabletter mot sina ryggproblem! Men nu e dem slut. Det e hemskt att ha san huvudvark...speciellt nar man jobbar! Jag brukar dock fa den pa helgerna. Mamma sager att det e nar stressen slapper...who knows!

2009-02-22 @ 13:27:47
URL: http://londonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback