Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sluta röka!

Idag ska jag röka min sista cigg. Någonsin tror jag inte men jag vill inte vara rökare på heltid längre. Vill göra detta främst för barnens skull men även för min egen + ekonomins. Ska köpa mig en ny fin bil samt fundera på hur jag ska bli av med min fettmage haha. (jo JAG tycker den är fettig!) Kommer kanske inte bli så jobbigt som jag förfarar. Är inte så motiverad eftersom jag inte är gravid eller tröttnat på ciggen än. Lättare att sluta då. Men det får gå ändå =) Får hitta på något annat att göra, typ gå ut en runda eller något. Ska INTE gå upp i vikt iallafall utan försöka börja äta nyttigt istället, något jag inte direkt kan göra mig skyldig till att göra nu!

Nä nu ska jag kolla bilar =)

Kommentarer
Postat av: Amélie

Congratulations !! I hope your give up smoknig will be forever.

Kram

2009-02-05 @ 16:59:08
Postat av: Jenny

Jag bara undrar...hur fattar din pappa va du skriver nar du skriver pa svenska?! Pratar han svenska el?

Lycka till med att sluta roka forresten! Battre att inte borja igen ju!

Kram

2009-02-05 @ 19:36:28
URL: http://londonjenny.blogspot.com
Postat av: Amélie

I do lots of effort to understand more and more swedish each day ; but it's to early for me to try to speak/write it. Hope i will have a good influence for that with your father. I wish that one day he will be able to communicate more with your children in their language.

Kram

2009-02-05 @ 20:32:35
Postat av: Anonym

One day i will dare to use my swedish !

Kram

2009-02-05 @ 20:34:29
Postat av: Unni

Lycka till med att sluta röka verkligen! Tror inte att det blir någon match för dig.. Du klarar allt!! :) kram

2009-02-07 @ 00:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback