Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Spyor & bilköp!

  Usch vilken natt =( Nova började spy i sängen vid 23.30. Där rök min natt med massa timmar av sömn. Helt slut efter denna veckan ju. Bytade lakan och tog av Nova pyamasen, var ej så mycket. 5 min senare kom det dock en massa!! Usch överallt =( Jag HATAR spyor. Har så svårt för det. Kan ta skit och en massa annat men spyor! Nääää!!! Gick upp och duschade en helt nerspydd Nova. Kastade in alla sängkläder i tvättmaskinen (de är inne på andra rundan nu på 95 grader!) Sen drack Nova lite saft och vi var uppe här nere istället. Hon var hur pigp som helst men det var INTE jag. Vill ha min sömn ju!! Micke kom hem och sen la vi oss runt 2, eller jag somnade på soffan till 2. De andra la sig kanske halv 2. Hoppas det var nåt hon ätit men hon äter ju inte konstiga saker. Jo hon fick i sig ett par såna runda naturgodis chipssaker, kryddiga.....

Idag vaknade hon 8.30, jag ville verkligen inte gå upp men vi har mycket att göra idag. Micke stack precis iväg för att försöka få liv i moppen borta vid ICA där vi lämande den igår. Jag har tagit reda på lite öppettider. Seat center öppnar 11 och de flesta andra med. VILL ha en Seat men det finns ju billigare bilar. Sen parkerar jag i Malmö varje dag och det finns ju de som verkligen inte bryr sig vem de kör på eller slänger upp sin bildörr på. Fast jag vill heller inte ha en halvdan skitbil liksom.....Det finns en skitcool Seat Ibiza Special Edition -09, vit för 119 000. Inte riktigt i vår prisklass men måste kolla. De har ju även billigare och äldre modeller. Vi får se.

Måste fixa ett batteri till moppebilen med och försöka sälja den.

Tror jag bokat tvättid till 15 idag så får vara tillbax tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback