Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Torsdagkväll = gräsänka

Ja det kallas väl det när man inte har sin andra häft hemma? Så är det här varje torsdag kväll. Då är jag hemma ensam med barnen till 22, antingen hela dagen om jag är ledig eller från 16 om jag jobbar. Idag var det hämtning 16, innan dess hann jag t o m handla snabbt snabbt på ICA: pyttipanna (en favorit på torsdagar hehe) och broccoli och inom Alex för att lämna tillbaka stövlarna. Hon var ej hemma så jag satte dom på vårt avtalade ställe *hihi*

Ska timbanka imorgon, skulle eg varit ledig men nu blir det jobb istället 6.45-15.15. Lite extra timmar! På måndag får vi 100 nya som ska betas av så småningom...drygt.

Jobbdagen var okej, man springer som en skållad råtta bara. That´s life I guess! Vi har mkt roligt med såklart. Låg t o m i massage stolen en kvart =)) Sen var jag ännu slöare!

Nu blir det sufning on the internet sen kl 20 på tv fakta är det något om fetma! Måste se ;-)

Bloggen är snabbare idag = bilder!

Tokan:



Phille:



Sällsynt kramig:



Jag och mina underbara barn:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback