Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Trots och skrotat forden

Igår blv det inget bloggskrivande. Hade inte tid helt enkelt. Tid är en bristvara som småbarnsförälder tycker jag.

Jag var ledig igår och hemma med Nova. Hon har blivit RIKTIGT trotsig! Har då ännu mer personlighet är tidigare. Hon har alltid visat sina känslor väldigt mycket och hon kan bara tänkas kranas när hon själv vill, vilket tyvärr inte är så ofta (syskon är vääääldigt olika!) Vi var på inskolningssamtal igår på dagis och det var skoj. Nova är omtyckt av alla och uppträder likadant där som hemma och det känns ju bra. Senare på kvällen var det dags för Philips skolas uppträde! Alla var superduktiga =) Verkligen skoj! Synd Nova totalt flippade ut så jag fick gå ut med henne och sen ta Philip därifrån tidigare. Micke jobbade kväll så jag fick vara själv med båda.

Idag har jag oxå varit ledig *lyx*. Dagen började med att Mickes moppe inte startade så jag fick köra. Inte mig emot i nya bilen men jag var ju knappast iordning för att lämna huset. Jaja solbrillor på. Har ff inte borstat håret haha. Är man ledig så är man. Sen kom Alex förbi en sväng. Alltid lika trevligt =) Hon är så snäll coh lånar ut sina stövlar (igen) till mig imorgon på bröllopet vi ska på =) *tack*

Sen var det hämtning på skola och inom Netto för lite handling.

Körde Philip till Oxie vid 14.30 och sen till Bjärred för att hämta hem Micke. På vägen hem ringde skrotnissarna. Bestämde träff och de hämtade bilen så nu är vi av med den och 200 kr rikare haha *wooow*.

Maten är klar så vi ska äta framför tv:n. Det är ju fredag =)

Blir inga bilder idag men imorgon skulle jag tro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback