Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Astrid 1 år =)

Idag var vi på kalas hos lilla ASTRID som fyllde 1 år just idag! Hon var så söt i sin fina klänning =) Givetvis hennes storasyster Freja med som var utklädd till Snövit dagen till ära. Vi bjöds på supersmarrig smörgåstårta och goda tårtor till efterrätt =) Vi stannade 3 timmar, t o m så länge så vi hann med ett strömavbrott ;-) Jag var där uppe med Philip och Freja när det blev kolsvart!! Vi tog oss ner i mörkret så fanns det tända ljus där nere. Efter en liten stund kom ljuset tillbaka =) Regnet öste ner när vi åkte hem men då är ju allt liksom som vanligt.


Imorgon är det skolsköterske besök för Philip kl 9. Jag jobbar kväll och Micke är ledig imorgon.


Nu ska jag nanna, precis sett en film. Skräck. Fan jag pallar egentligen inte med såna filer men den var bra. Glömt vad den heter bara....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback