Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Emma 28 år ;-)

Fast hon vill inte att jag uppmärksammar det men lite måste man ju fira =) Vi är av samma årgång Emma och jag så till sommaren är det min tur. Vi pratade om ålder och så idag. Alltså jag känner mig inte gammal men 28 eller 27 som jag är nu låter mycket. Inte mycket som i gammal men jag kan tänka mig att efter 30 går det nog snabbt mot 40. Men man är ju inte äldre än vad man gör sig tycker jag =)

Men det var ju inte helt lätt att hitta ut till deras nya hus i Önneslöv. Inte hem heller för den delen, då var det mörkt dessuto men det gick. Vi var hemma ca 17 efter god fika, gott sällskap och barn som härjat som bara den =) Emma har ju 4:e barnet på väg =)

Sen käkade vi lite mat, Nova sket ner sig totalt och fyndade lite i blöjan så det blev badet direkt. Philip vann xbox-spelet Spiderman Friend or Foe så ni kan ju gissa vad han gör ;-) Nova la jag ca 19.30, kollade lite på tv där uppe sen slocknade hon. La henne i vår säng men men.

Imorgon har Phille gympa direkt på morgonen men jag tror hans påse är packad. Jag börjar 14.30 så Nova lämnas 11. Philip hämtar jag 12.15 sen kör jag honom till hans pappas sambo innan jobb så slipper han vara på fritids till nästan 18 + att hans pappa ska köra hela vägen ut hit och hämta.

Jobbar 14.30-22 imorgon.

Nu har jag egentid!! Nåja, Philip är ju uppe men han stör inte mig =) Bara trevligt med lite sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback