Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Fullt hus!

Idag har jag varit hemma med båda barnen och fått besök av både Alex med barn och Isabelle med barn.

Nova hade 37.9 graders feber nu på kvällen så Micke blir hemma med henne imorgon. Hoppas hon är så pass bra så han kan gå ut iallafall som planerat imorgon. Jag jobbar ju till 15 ca sen börjar jag 14.30 på lördag. Är hon ok kan jag ju ändå lämna till farmor annars får han ställa in.

Sitter på toaletten:



Spiderkids:



Imorgon ska jag jobba, börjar 6.45. Nu tänkte jag kolla på "Plastikkirurgi före och efter" på tv4 fakta sen blir det att sova.

Kommentarer
Postat av: alex

hörredu du, jag skulle ju inte komma med på bild..hahaha =)

tack än en gång för fika/bus stunden =)



Kram på dig =)

2009-01-23 @ 06:52:58
Postat av: Evsi

de var de sötaste spindelmän (det lät skumt) som jag sett! kram

2009-01-23 @ 09:17:27
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback