Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Hemma igen

Det blev korv, läsk och glass på ikea oxå de där sakerna vi handlade såklart: 2 paket med skåpslås, påsklämmor och små platstallrikar. Skohyllan var slut, typiskt! Men det är ju ingen panik med det, värst var att Nova öpnnar precis ALLA skåp här hemma! Snart är det slut med det hehe. Trots att Philip är "sjuk" idag fick han gå in och leka på ikea och det var bara i ca 30 minuter sen var vi klara.

Satt Novas leksaksspis här nere istället, så kan hon låtsas laga mat när vi lagar riktig =) Plus att hennes rum inte är så överfullt med saker nu. Hennes spjälsäng åkte in i vårt rum, hon sover ju ändå inte i den i sitt eget så vi kan ju testa att ha den hos oss-igen!

Jag har försökt mig på att sätta upp låsen men jag tror Micke får slutföra när han kommer hem.

När vi kom hem låg det ett paket från tradera i brevlådan, 3 st superfina tunikor från Lindex i stl 98 som jag vunnit åt Nova! Underbara!!

Bilder kommer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback