Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Hemma igen

Då var vi hemma igen efter Johans examensfest, grattis Johan till färdig polis!! =))  Maten var underbart god =) Ungarna kunde ju uppfört sig bättre =( Pinsamt, speciellt när där finns folk man inte känner och ömtåliga saker. Så vi lägger Spideman spelet på hyllan resten av helgen och hela nästa vecka. Ska det svida, ska det svida ordentligt!! Han var ledsen sen på kvällen, grät och sa förlåt. Mest för att jag var lesden kanske men lite förstod han nog. Synd bara att han inte kan koppla ihop att sådant uppförande får konsekvenser. Det sista vi sa innan vi åkte hemifrån var just att gör nu som du blir tillsagd och var lugn annars ryker spelet....guldfiskminne?

Här är lådan jag hittade i miljörummet på jobb:




Helt okej skick, perfekt till leksaker så Novas andra back åkte upp på hennes rum.

Knasbollarna idag:



Är TRÖTT! Ska snart lägga mig, klockan är redan 22 ser jag. Jag har en sovmorgon att se fram emot, underbart!! Har laddat upp med panodil dessutom, bättre!! ;-)

See you tomorrow...over and out!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Skönt med sovmorgon!!

Ja en fika får vi allt se till att fixa snart :-)

Hoppas ni har haft en mysig söndag! kram

2009-01-18 @ 17:34:09
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback