Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lugnt

Nu råder lugnet =) Skönt! Sitter här nere med Philip som kollar på Simpsons. Micke nattar Nova där uppe. Har en del tvätt kvar att vika, bara det är gjort innan vi lägger oss så. Disken är gjord och det är undanplockat, nice ;-)

Jag stannar hemma med Philip imorgon, han hade 37.9 graders feber men nu efter en halv panodil är han ju genast bättre....som vanligt. Micke kan lämna Nova på dagis ca 9.30 innan han sticker till jobb så kan jag hämta 14, annars skulle hon varit där till 16 imorgon. Så kan jag och Philip bara ha en lugn hemmadag =) Är nästan aldrig själv hemma med honom och är han sjuk kan det vara extra skönt med lugn och ro. Misstänker starkt att han åkt på vad jag hade först sen vad Micke fick. Bara Nova som klarat sig, fast snorig är hon ju.

Nä nu ska jag kolla efter bilar på blocket =)) Letar efter en Seat, en Ibiza eller en Cordoba. Äldst en -06:a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback