Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Nu ska jag sova!

Har jobbat och kom hem ca 22.30. Johan var här då, han och Micke skulle gejmat men tydligen funkade inte internet som det skulle....

Vi hade en lugn kväll på jobb. Imorse sov jag till 10.30 (!) Najs var det men som vanligt känns det som efter en hård utekväll...Jaja.

Kollade lite bilder på www.theshapeofamother.com. Alla som känner mig något sådär vet att jag har feta problem med hur min kropp ser ut. Men där ser man iaf att det kan alltid vara värre. Har en bild på min mage på ett usb minne, kanske lägger upp den imorgon om jag hittar det.

Nä nu ska jag soooova. Min morgon med lilla Novis imorgon =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback