Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Reflux

Nu är vi hemma igen från Lund och besöket hos läkaren för Mickes del. Han har reflux, vilket är ett tillstånd då magsaften kommer upp från magsäcken till strupen och munnen. Inte så mysigt kan jag tänka mig. Jag som inte ens har haft halsbränna under graviditeterna...Men allt gick bra iallafall trots att undersökningen var jobbig och obehaglig tyckte han. Usch det kan jag tänka mig. Tillståndet kan snarare försämras än förbättras tyvärr. Vi får se och ta en dag i taget. Vi kontaktade vår läkare oxå men hon har visst semester t o m 9 jan så det blir måndagen därefter förev medicinering mm.

Ska tvätta kl 15 idag annars vara INNE, fy vad det är kallt ute!!Det är sol men eftersom jag varken äger en vinterjacka eller ordentliga vantar så är det inet speciellt roligt att vara ute. Har ju en vinterjacka som hängt med de senaste 3-4 åren men nu har blixtlåset gett upp =( Och jag är lite snål när det gäller dådana saker...Så jag får frysa ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback