Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Skolsköterskan och städning!

Idag var det dags för skolsköterskan kl 9 för Philip, allt gick bara bra =) Han är 119 cm och väger 19.5 kg. Långsmal för att beskriva det med ett ord ;-) Sköterskan kollade syn, hörsel, rygg och ställde lite frågor om den sociala situationen, vad han har för fritidssysslor, om han kan simma och så.

När jag kom hem igen, ca 10 fick jag ett städryck! Knäskrubbade (!) köks-, och badrumsgolven, städade toaletterna och köksluckorna. När man tittar noga vilket jag brukar så ser man all skit. Äckligt tycker jag. Vi borde även frosta av frysen, massa is där samt städa kylen. Tänkte gå allihopa och hämta Philip sen, ska visa Micke vägen till macken för han hittar inte än idag hehe! Ska köpa kaustiksoda när vi är iväg så vi kan få bukt med stoppet i badrumsvasken, aningens störigt att det alltid är stopp. Blir så fina ränder när vattnet inte rinner ner direkt. Mitt fel att det är stopp väl pga allt hår när man står och plattar. Ska bli bättre på det där, lovar =)

Ska jobba 14.30-22 idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mkt gumman :) Det var trevligt att få en kommentar av dig i bloggen :)



Sköt om dig! Kramiz

2009-01-19 @ 16:59:15
URL: http://sashakitty.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback