Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tänker på dig!

Tänker på en kompis till mig som just nu inte har det så bra eller mår bra för den delen. Jag kan till viss del säga att jag vet hur det känns så jag vet på ett ungefär hur hon känner sig just nu. Inget roligt alls. Tänker på dig gumman och önskar jag kunde göra något för dig. Let me know!

Micke har nu ett nytt färdmedel, en "kinamoppe" säger han att det är...Kallt var det iaf att köra från Malmö och hit ut. Nu ska vi ställa av moppebilen och sälja möget.

Philip har 38.4 så Micke stannar hemma med båda barnen idag. Denna månaden blir nog inte heller så vab-fri =(

Inga batterier i kameran så det finns inga nya bilder heller att bjuda på. Måste fixa!

Alex, hur var det Lipolys-behandlingen funkar? Jag är sugen!!


Kommentarer
Postat av: alexandra





halloj gumman



Du är sååååååååååååååååååååååååååååååååå goooooooooooooooooooooooooo 0)



Har en SUPERGNÄLLIG Liam här idag, han har feber och torrhosta= snart kruppanfall!!!!

Skickar med en länk till lipolysen men jag tycker INTE att du behöver det, du är så FIN OCH SÖT ändå=)



Hör av dig när du kommer hem så ser vi hur det är med lilllskiten, lämnar honomhelst inte tillmina föräldrar när han är så, (får bara hör detsen i all oändlighet..haha nämeniaf i några dagar)



HIHI ha det gott så länge



Puss och kram

http://www.skinrenewcenter.se/lipolyse.html?gclid=CNiv4PzwtZgCFYwh3godlTqAaw


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback