Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tränat =)

Nu är jag tillbaka från träningen! Skönt att komma igång igen men jag tror nog jag ska lägga ner det. Utnyttjar inte det ordentligt. Kostar oss 250 kr i månaden och jag lyckaas ibland inte ens komma dit en gång i veckan. Det känns som att ut och springa är mer tidseffektivt och fram för allt billigare (gratis)

Nova är ff sjuk, har över 38 i feber =( Blir Micke som får fortsätta vara hemma på tisdag om hon inte är feberfri imorgon. Jag är ledig på måndag.

Tänkte ut och rota i förrådet efter skräp till tippen sen åka och hälsa på min syster samt fika lite innan det är dags att börja jobba 14.30. Känns som man har att göra konstant men så är det nog oxå.

Kommentarer
Postat av: Evelina

stackars Nova! :-(

hoppas hon blir frisk snart! kram

2009-01-25 @ 19:23:11
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback