Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Beachen igen

Det blir stranden idag med =) Vi ska åka nu snart så fort vi har packat ihop oss. Ska göra pass i eftermiddag i Malmö. Folktandvården har ringt och jagat mig ett tag så nu har jag tid på tisdag. Bra för jag har ilningar i höger överkäke...Hoppas det inte är något men annars betalar jag fast pris, 420 kr tror jag det är, per år och allt de behöver göra utöver kontroll var 18 mån är gratis =)

Hade en STOOOR fågelskit på ena bilrutan i förrgår när jag slutade jobb =( Helt sjukt, de fåglarna där vid Pildammarna är helt otroliga.  Hann inte ta bort den förrän igår men nu är den väck. Förra året sket dem t o m PÅ mig!!

Skulle behövt tvätta bilen idag oxå men orken är väldigt begränsad känns det som. Igår blev två maskiner tvätt tvättade och en hänger än. En ny tvättas nu som ska hängas sen när ny torkställning är inhandlad. Dammsög igår, fasen vad varmt men RIKTIGT behövligt. Jag resonerar som så  att det finns vissa saker som måste göras fast att det är varmt eller fast att man egentligen ej orkar. Jag menar, ska hemmet förfalla bara för att det är sommar o varmt?

I helgen ska vi försöka klippa gräs + häck. Jobbigt det med men det behövs och jag tror bara det är vi som ännu inte klippt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback