Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Helt slut!

Nu råder lugnet =) Såå skönt. Nova sover och jag har plockat undan lite här hemma. Tänkte dammsuga men det gick inte för mitt lilla huvid + att Nova kanske skulle vaknat (!) sen orkade jag inte heller egentligen. Jobbar kväll imrgon så det kan ju vara förmiddagens projekt + lite tvättande.

Tidigare idag var vi en sväng på stranden i Klagshamn med mamma/mormor =) Mamma (min då) badade med Nova men vi andra doppade inte oss hehe. Inte såå varmt att man "måste" bada + att det var mulet emellanåt. Jag kommer bada i Bulgarien, lovar ;-)

Klagshamn:



Nova visar att vi handlat lax som jag precis tillagat



Det var verkligen supertrevligt på kalaset, god mat/fika och trevligt sällskap. Barnen var så fina och lekte fint tillsammans. Nova slog sig tyvärr ett par ggr men det märks ju att hon är min dotter. Klumpig som sin mamma. Först skrapade hon båda knäna så fort vi kom av bilen. Efter nån timme var det dags för kinden/precis under ögat då hon sprang/snubblade in i en stol (!) och sist men inte minst trillade hon uppför en trappa (ha, det är inte bara jag som kan det) och skrapade sig under hakan. Lilla Nova =)

Tack Alex för allt idag, det blev jättebra =)

Liam & Nova




"Ta ner ballongen till mig nu då!" haha



Jättefint foto på min lilla tjej tycker jag (trots mobilkort)



Inspekterar gråsuggor på en sten som vänts *intressant med småkryp!*



Thilde öppnar paket



Har ont i huvudet och känner mig helt tom. Bölade en skvätt innan, kan ju bero på det. Så är det alltid när jag vet att Philip ska vara borta mer än ett par dagar. Nu handlar det om 10 dagar och jag vet att han har det bra hos sin pappa så det är inte det. Det bara är så här alltid, varje gång. Jag har skällt så mkt på honom både igår och idag, ångrar mig nu även om han varit väldigt vild och lyssnat riktigt dåligt. Har haft barnen i stort sett själv enda sedan i fredags kl 13 då Nova kom hem. Micke har ju behövt sova och sen idag var vi iväg innan han vaknade osv. Kanske inte så konstigt att man är helt slut och till slut tryter orken. Ibland känner jag mig som en så himla dålig mamma och undrar varför jag överhuvudtaget har barn (!) *ärlig* Det är sådana extrema dagar då man gått upp före 6, barnen bråkar från morgon till kväll och man liksom inte kommer iväg någonstans eftersom man ej planerat något. Inte så ofta men ändå, jag vill inte ha såna dagar =( Innerst inne vet jag dock att jag är en bra mamma och gör allt för mina barn (för mkt ibland) och ger dem saker fast de ej förtjänar det (mest Philip då eftersom Nova är så liten så hon inte kan "förtjäna" något)

Sliten



Tillagad lax, jättegod blev den =)


Kommentarer
Postat av: Pilla

Du är en jättebra mamma! Inte lätt när det är full rulle hela tiden, man får känna det så!

Så söta de är där de går hand i hand :)

såg att du har "markerat" nakenbilderna, det kan man ju göra. jag tog bort de bilder som jag lagt upp på Eddie när han badade...

Har ni förresten fått ett kort från oss på BB? Jag skickade en bild på Eddie i veckan.

kram

2009-07-12 @ 21:39:59
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: martina victoria kuhse

mysiga bilder :) svara gärna på dagens fråga i min blogg!

det bästa svaret får en länkning. kram

2009-07-12 @ 21:49:46
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej gumman. Du är en underbar mamma! Jag har aldrig träffat dig men din kärlek till barnen går inte att missa. Man får vara trött och slut ibland, det är jag också. Ibland vissa dagar känns det som man bara gnäller, men man blir trött vissa dagar, det är mänskligt. Och jag får också dåligt samvete. Men jag gör så gott jag kan. Eftersom J har vart borta mkt så har jag fått ta nästan hela lasset själv tills för 2 år sedan. Men vi är starka vi mammor! Jag tror vi kan klara allt. Stor kram! Och jättefina bilder! <3

2009-07-12 @ 22:00:17
URL: http://flerbarnsmamman.blogspot.com
Postat av: maja

Gud vilken fin familj du verkar ha, jag blir galet glad av att se så söta barn :)

2009-07-12 @ 22:19:32
URL: http://aanxious.blogg.se/
Postat av: alex

Halloj gumman =) vilket fint/sött kort på Liam och Nova kan du inte maila över det till mig=) SNÄÄÄÄÄLLA =) hihihi....



Du är en BRA och DUKTIG mamma , men jag förstår hur du känner dig , man blir helt frustrerad utav att han gnälliga och bråkiga barn runt sig en hel dag, trust me I know..... hahaha.... TAck än en gång för de fina presenterna som barnen fick igår =)

KRAMAR KRAMAR

2009-07-13 @ 10:42:14
URL: http://alexandrajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback