Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

...iväg...

Disk- och tvättmaskin går, tror inte vi hinner hänga tvätten innan vi kör men då får jag ta den vid 23 när jag kommer hem. Novas saker är packade och vi håller oxå på att bli klara. Ville få undan så mycket som möjligt så det är fint när man kommer hem sen och är barnlediga enda till måndag. Njuuuuta av ett städat hem ska jag =)

Jag ska köra Micke och Nova till hans jobb så möter farmor och faster upp där sen tar de bussen hem efter en mjukglass. Fint glassväder vi har men den glassen kan man äta alltid =)

Jag är så yr, anfådd och matt. Behöver vila tror jag. Ska passa på nu i helgen trots att jag jobbar, men mellan varven iaf.

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback