Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Mina barn älskar stranden....precis som jag =)



Lomma beach idag igen =) Så underbart härligt och barnen kommer bra överens, förutom när Nova krossade Philips sandslott han hade kämpat med ett tag ;-) Jag fick hjälpa honom bygga upp dem igen. De två första bilderna ser konstiga ut, vattnet och sanden ser äcklig ut men det är taget med mobilen och den flippar ut ibland när det gäller ljuset på bilderna. Vi var nere på stranden 10-13 sen blev det hem och duscha mig och barnen och iväg till polisen. Alla skulle fotas och få nya pass. Alla utom Nova fick oxå lämna fingeravtryck =) Philip tyckte det var spännande och jag har nog aldrig blivit så bra på pass förut *ärligt asså* Nova och Philip blev SÅ söta på bilderna, deras första pass!! Sen bar det av till Midhems McDonalds fast det fattades en del saker som vi upptäckte när vi var hemma hos svägerskan Jane och åt. Vi åkte tillbaka för inte ens leksakerna i Happy mealen var med =( De skulle skicka hem kuponger på 5 valfria gratis menyer =) Inte mer än rätt när man sätter sig och ska äta så finns inte burgaren med men en extra pommes slängde de i....Det var Mickes hamburgare som fattades. Innan vi kom hem blev det ett stopp på Rusta så nu hänger tvätten ute igen =) Micke är uppe och lägger Novis och snart ska Philip göras iordning oxå. Jag börjar 6.45 imorgon så ska lägga mig i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback