Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Rain

Det regnar! Mysigt =) Jag gillar regn om man antingen är inne eller ute med rätt kläder =) Skulle ut och ta en cigg när jag märkte att det börjat regna så flög ut för att slänga in stolsdynorna + parasollet i förrådet. Nova sover här på soffan hos mig för hon vaknade 3 ggr och att springa upp och ner för trappan gör vem som helst trött ;-)

Ringde Micke vid 10.30 idag och då sa han att de sovit till halv tio idag *avis* Vid den tiden stod jag uppe på ett kejsarsnitt. Somnade innan när jag skulle lägga Nova men snart är det dags att lägga mig. Hade bestämt kl 21 men nu är den ju mer än så. Har iaf röjt undan här lite. Imorgon blir det städning och lite sånt innan jobb  oxå tar jag med Nova in till farmor innan jag börjar. Hon ska sova där enda till måndag eftersom vi jobbar kväll hela helgen båda två.

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback