Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

städat...

...Phuuu, svettig! Städat nedervåningen. Dammsugat, moppat, storstädat köket + kylen och FY FAN! Mögel hittade jag där på flera ställen samt en hel del ruttna lökar. Rensade ur och torkade av in- och utvändigt. Disk- och tvättmaskin har gått varma idag. Imorgon tar jag ovanvåningen innan Novis kommer hem. Nu är det kväll och slutslavat ;-) Så mysigt när jag och Philip är hemma själv, han spelar och jag fixar med annat. Lagat Novas skötbädd-grej. Sån i skumgummi med plast över, den hade spruckit men är sydd nu.

Snart kommer Micke hem. Imorgon har jag bett Phille om sovmorgon men ska ställa klockan på 9 så det inte blir som sist när han knackade mig på axeln kl 10 haha. Herregud, stackars barn ;-)

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback