Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

~~ vår dag ~~

Såja! Ätit, duschat, plockat undan, nattat barnet =) Har dock torkning och plattning av håret kvar. Mitt hår är jättetunt så det går snabbt ;-)

Hade inpackning i håret medans jag käkade precis sen när jag slängde ner huvudet över badkarskanten höll hela jag på att trilla i!! Blodtrycksfall som fan. Att jag inte lär man att jag inte kan slänga mig ner eller upp nånstans...

Har varit en bra dag på stranden idag. Mamma var med och Nova såklart. De två badade trots att det blåste massor. Jag hade nog oxå badat, om 2 år jag lovar...SOM jag ska bada då. Inte skämmas, inte må dåligt. Nåja slutsnackat om det för tillfället. Har bränt mig som in i helvete! Det blåste mkt som skriver och var på gränsen till kallt, ja jag frös emellanåt och hade solen lite snett från vänster. Vänsterbenet är helt rött uppifrån och ner på ena sidan haha + ena axeln och min näsa är rödare än rödast! Hoppas det lägger sig över natten, ska ju jobba imorgon. Vill inte skrämma slag på mina arbetskollegor, mammor, pappor och barn ;-)

När mamma gick efter lite fika mm tänkte jag att jag och Nova tar cykeln ner till affären eftersom Novas gröt var slut. Precis mittemot cykelaffären går all luft ut däcket ironiskt nog! Både däck och slang är kassa så det var ingen förvånad min jag hade direkt men jäkla dålig tajming. Försökte pumpa men luften gick ur igen. Hmm hur fan skulle vi nu ta oss hem. Lämnar in cykeln efter handlandet och sen beger vi oss GÅENDES hemåt. My god, det tog 45 min typ!! Men Nova var jätteduktig. Ja jag med som bar henne stundtals ;-)

mormor & nova



life sucks sometimes



bränd jäkel



fick åka bil på konsum



På äventyr hemåt, ser missnöjd ut men var glad om än en trött liten tjej



när vi kom hem var grannens katt på besök



snabbmat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback