Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Glad Midsommar

Idag är det midsommarafton för er som missat det ;-) Dagen började innan 7 för min del men men! Vi väckte Micke kl 10, han ville inte gå upp ;-) La väl sig sent men man kan inte sova hela dagen på midsommarafton.

Planer inför idag är ej helt spikade, ute i sista minuten som vanligt.

Ni som känner mig vet ju att jag är aningens trafik-aggressiv. Folk som inte använder blinkers är ju jättestörigt! Sen de som väntar in i det allra sista med att byta fil t ex. Men hur tänker man då?? Jag brukar vägra att släppa in dom. Så tutar och glor dom, ja men gå på en trafikskola och lär er er köra först. Regeln är ju att man ska blinka och gå ut så fort som möjligt eller har jag helt fel? Speciellt när man jobbat hela dan, ska hämta barn på dagis/skola, hem och laga mat och få ungar i säng, är omåttligt trött DÅ retar man sig extra mkt såklart ;-) Visst, jag är inte guds bästa barn, kör ofta för fort det är jag medveten om men jag KAN köra bil. Spenderade 7 månader 1999/2000 då jag sen slutligen tog mitt körkort 17 jan 2000. Kommer minnas den nervösa dagen för alltid =)

Jaja, glad midsommar på er allihopa =) Vädret är hittills helt okej, inte varmt direkt men stundtals sol iaf =)

Hej hej


Kommentarer
Postat av: alex

hej gumman

hoppas att ni haft en bra dag trots det superfina (hrm..NOT) vädret..hihihi...



jo jag vet hur du kör... hihi.. tutade på dig idag när vi kom in i kävlinge (ni var nog på väg mot lödde) men du hade bara ögonen framåt =)



Kramar =)

2009-06-19 @ 22:45:15
URL: http://alexandrajh.blogg.se/
Postat av: Rebecca

nej nej jag såg dig allt men hann inte vinka förrän ni passerat haha. Ja Phille och jag skulle inhandla midsommarmat =) Idag (snart) ska vi nog grilla. Hoppas ni haft en fin midsommar trots vädret, vi var ju mest inne men nu idag nere på "tivolit" i fokets park här i byn samt lite bad i trädgården. kram

2009-06-20 @ 15:39:52
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback