Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Nationaldagen...

...och vi har en riktigt trasig sverige-flagga. Känns som ett hån att hänga upp den så vi struntar i det ;-)

Var hos Emma igår, riktigt trevligt =) Hon är så fin Emma. Vi verkar ha hittat tillbaka till varann igen och det är verkligen roligt. Jag har saknat henne och barnen något enormt. Pga vårt lilla uppehåll eller vad man ska kalla det känner jag knappt hennes lille Robin och hon känner knappt min Nova men de stora barnen har vi följt sedan de låg i våra magar =) Tror det är ca 8-9 år sedan jag träffade Emma första gången. Stannade där till 22, lite sent men tiden går snabbt när man har roligt. Pga en sak är jag SÅ glad för hennes skull =) De har semester till slutet av juni så vi ska snart träffas allihopa!

Nova bara skriker och skriker! Vet inte vad det är med henne förutom TROTS! Det sägs att trots är ett ord föräldrar hittar på när barnen enligt dem är jobbiga...Mmhmm, men hur förklarar man detta då: En tjej på snart 2 år vill inte bäras, inte sitta hos en, inte vara på golvet INGENTING. Bara skrika. Högt, länge och mycket. Gärna så snoret rinner och hostan blir mkt värre än innan. Dessa "utbrott" kommer flera gånger per dag en dålig dag och kanske "bara" en gång en bra dag. Fler barn? NEJTACK!!! Jag har så det räcker. Den där bukplastiken + bröstop verkar genast mkt närmare =)



Samma dag, i bilen på väg att lämna Philip till sin pappa:



Philip ville få med kyrkan =)



Jag & Emma (ja det är en peruk hihi)



Idag är det backakarnevalen på Kirseberg. Vi ska givetvis dit. Både min kusin och Mickes familj kommer vara där så det blir skoj. Hoppas Nova är snäll mohaha.

Kommentarer
Postat av: Amélie

Enjoy your day !! Svenska flaggans dag.

Kramar

Amélie

2009-06-06 @ 10:34:10
Postat av: Linda

Jaså det blir inga fler barn? :P Jag köpte en sån idag JÄVLAR va den sitter...kan knappt andas! O den är ju INTE bekväm att sitta i hahaha....men den kommer nog komma til användning när man ska ha nån tajt klänning eller tajta jeans och tajt t shirt till...då e de snyggt när inget hänger över :P Men å andra sidan tror jag du o jag är sjukt lika på den fronten...ALDRIG NÖJDA =) Jag väger mindre nu än jag gjorde innan jag blev gravid men neeej några kilo till och lite skit kan alltid försvinnna...suck på en själv=)

2009-06-06 @ 15:09:51
URL: http://lindus85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback