Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Shopping

Efter att jag lämnat Philip i skolan körde jag tillbaka hem och städade, tvättade och bäddade. Har ännu inte hängt tvätten dock ;-) Tids nog!

Kl 10 var jag på NovaLund för inhandling av lite grejer. Egentligen bara en skjorta till Philip men det blev ju lite mer, som vanligt =) Det blev en skjorta till Philip, en tunika till Nova samt en pyamas. Allt på rea =) Det var jättesvårt att hitta byxor till Philip. Ville ha svarta, vanliga men lite fina lixom, inga jeans. Han har ju sådana men i stl 122 tror jag = på väg att bli för små. Till mig hittade jag en del. Ballerinaskor på Din Sko 99 kr, som hittat! 3 linnen, ett par svarta kortare leggings, ett par långa jeansleggings, svartgrå. Allt på Gina Tricot. Samt en kulpåse på BR åt Philip. *Ursäkta mina inneskor haha*



Skorna jag fick av Emma har jag äntligen tagit en bild av



Badbarnen:


Kommentarer
Postat av: Amélie

Hej !

Love your nice new clothes !

And love the teeth of Philip; is he not using his spiderman toothbrush ? lol

Love and miss you all. Kramar.

Amélie

2009-06-11 @ 15:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback