Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Bilder

090328



090406



090420



090410



090517



090521



090525



090607



Philip 2-3 år



Nova 3 dagar



Nova 1 vecka gammal



Blev mycket bilder men Micke la över en del från sin telefon sen hittade jag en annan mapp som det fanns massa bilder från när Philip var yngre. Vilken SÖÖÖÖT son jag har helt ärligt *skryt* hehe. Han var mer lik mig förr kan jag nu konstatera fast många säger att han är lik mig nu med. Nova är mest lik Micke. Ingen vill likna mig, en pik? Hihi.

Tror inte vi ska vara så definitiva med det här att inte skaffa ett barn till som jag skrev innan.....För gör jag de aktuella operationerna så blir det INGA fler. Inte så att jag hade gjort abort om jag blev gravid men jag hade gjort allt för att undvika en graviditet. Lägger man så pass mkt pengar som närmre 100.000 så ska det ju hålla. Och JA detta är viktigt för mig, tuttarna har jag velat fixa i snart 11 år och magen i snart 7 år. Jag har tänkt länge. Jag kan knappt titta mig i spegeln utan att må dåligt, då kan ni tänka er hur det är att visa sig inför andra. Inte ens min egen man, pappan till ett av mina barn får se mig naken. Normalt? Nej, men det är min (vår) verklighet. Sådana stora komplex har jag. Tyvärr. Vi ska vänta 6-12 månader och se om det känns rätt då med ett barn till, om inte blir det op annars ett barn om vi har tur.

Bilderna från dagens datum är från mammas trädgård . Syrran och hennes boyfriend har köpt en åkta amerikansk villavagn från England (haha) Tre rum och kök/allrum i ett inkl dusch som man måste sitta ner i hehe. Blir nog skitbra. Billigt och bra om inte annat.

Efter det åkte vi hem och Micke övningskörde på en stor parkering här i byn, sen blev det netto. Vid 18 kom Philip hem och nu ligger båda. En uppe och en här på soffan. Snart jag med, jobbar kväll imorgon men trött är man ändå.

Haaaaj!

Kommentarer
Postat av: Evelina

här har vi samma disskusioner, fler barn elller operation (bröst) eller båda delar. kul att se Philip så liten, han är fortfarande väldigt lik dig!! men Nova är väldigt lik micke. kramar

2009-06-08 @ 06:56:44
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Mia

Om du gör brösten så kan du ändå skaffa barn sen :) Jag har gjort för 6 år sedan o efter Alexander var dom som innan jag blev gravid. Nu sprängs dom snart, haha...

2009-06-08 @ 11:00:17
URL: http://mijasblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Skojar du...Nova e en AVBILD av dig! Speciellt pa den forsta bilden i badkaret! Skrammande likt! Jag fattar inte att folk tycker hon liknar Micke?



Jag forstar det med komplex..jag har ju sjalv en del MEN jag tror man maste lara sig att tycka om sig sjalv som man e...jag tror att aven om du opererar dig kommer det uppsta fler komplex..for man blir aldrig nojd helt enkelt. Sa e det i mitt fall iallafall. Hatar oxa visa mig infor andra men nar det galler killar tror jag dem skiter fullstandigt i "dina komplex", det vill nog bara ha en tjej som trivs med sig sjalv. :o) Men ja, det e ju easier said than done sa att saga!

2009-06-08 @ 20:30:45
URL: http://londonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback