Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lite nytt

Jag är så otroligt trött just nu. Inte bara i detta ögonblicket utan alltid liksom. Jag la mig 21 igår och upp 7.30, jättetrött. Somnade på soffan innan när jag nattade Nova. Hon somnade 18.55 så jag är ganska så nöjd =) Philip ligger oxå nu och lyssnar på en cd-skiva. Tänkte mest lägga in lite bilder. Är ledig t o m söndag. Idag lekte Philips komis S här, vi var på picknick på lekplatsen som ligger ett par minuter från oss. Först gjorde de läxan dock som var att färdigställa sina bidrag till vernissagen den 8 juni på kommunhuset =) Jag ska lätt dit och spana in alla fina objekt. Jag har ont i huvudet så det blir nog upp i sängen när Philip är lagd och jag iordninggjord så kollar jag lite tv där. Fredag imorgon = snart snart är det helg och det betyder SOVMORGON!!!! Lääääängtar hehe!

Några av BB gänget på festen hemma hos Gunilla i tisdags:





Lilla tjejen är för liten för att leka själv med de stora barnen:



Kompisar:




(Kolla in nagellacket, har på tånaglarna oxå och är såå stolt hihi)


Kommentarer
Postat av: alex

Hej

vilken fin tunika/tröja Nova har..fniss... ;0)

DU har de tagit bort "tollen" som låg under klätterställningen på den lekan som ni var på??, för när vi var där i förra v så låg där en JÄTTESTOR!!!!!! nice...not!!



Du sugen på en promenad idag?? måste bortom dagis och hämta hem T & L kläder...



KRAMAR

2009-06-05 @ 07:09:09
URL: http://alexandrajh.blogg.se/
Postat av: Amélie

So happy to see so much joy in the pics =))

The most beautifull grandchildren of the world and their so pretty mother.

Miss you all.

Bisous/Kramar

2009-06-05 @ 08:52:42
Postat av: Pilla

såå fina ni är du o Nova :)jättesöta :)

kram

2009-06-05 @ 12:17:50
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: jenny ståhl

gravid kanske=) hihi

kram

2009-06-05 @ 14:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback