Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Dagens bravader

Nu sover lillan, det tog 2 minuter (!) Härligt =) Vår lilla tjej somnar ju inte som "alla andra" barn, vi har henne liggandes på oss och vaggar henne till sömns. Det enda som funkar om hon inte ska skrika sig till sömns och det är inget alternativ för oss. Så 2 minuter är ju bättre än 30 som det ibland har tagit.

Micke kom precis hem från MediaMarkt med en 32 tums platt-tv med väggfäste, soda-stream, Ipod-touch, GP batteriladdare + en pingu film ;-)

Hemma hos Alex:



Hemma igen:



Nova fick ett skrubbsår idag men hon sa inget, är tålig ;-)



Just nu hos oss:




Har ni testat det här?  www.livsprognos.se

Du kommer bli 87 år gammal.
Din livsstil ger dig ytterliggare 3,6 år.

Du har 68% av dina totala 31788 dagar kvar. Carpe Diem!

1981-06-24

2009-06-22

2068-07-05



 

Your Body Mass Index: 19,71
(It is recommended to have a BMI between 19-26)
The ideal weight for a 27 year old Kvinna with 173 cm: 62 kg.
(Your actual weight is 59 kg)

En ganska okej ålder med tanke på mitt levnadssätt ;-)

Nu blir det att slappa tills det är läggdags. Philip får spela 10 min till sen blir det dusch och sänggående för honom.

Kommentarer
Postat av: Evelina

var på väg att göra testet när jag såg attd et kostar 249 kr!! kram

2009-06-23 @ 08:29:02
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Rebecca

va oj! men jag betalade ingenting!

2009-06-24 @ 07:41:58
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback