Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Vernissage

Nu är Philip lämnad i skolan. Hans klass har vernissage idag så det ska vi gå och kolla på. Antingen en promenad eller så övningskör Micke dit. När jag sa ordet promenad Micke inte så glad ut *S* Men vädret är fint och jag kommer spendera hela eftermiddagen/kvällen inomhus på jobb och Micke hemma med Nova och Philip. Egentligen har hon ingen feber längre men är ju snorig så jag vet inte vad. Jag är ledig imorgon så det är först på onsdag isf hon ska till dagis. Skorna jag fick av Emma är helt underbara att gå i, riktiga joggingskor ala Puma =) Fattar inte varför jag inte köpt mig ett par gympadojjor tidigare. Tack gumman!

Iväg var det, haaaj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback