Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Att göra!

Nu ska jag strax lägga mig. Ska bli så skönt =) Måste bara röja undan i köket lite först och starta diskmaskinen. Sen hade en dusch varit behövligt! Börjar så tidigt imorgon och då kan jag inte duscha (vill inte väcka hela huset sen vill man sova in i det längsta haha)

Philip ska leka med en klasskompis imorgon efter skola och fritids. Hade passat bättre en dag då jag är ledig och hämtar 12 men eftersom han tjatat så. Hämtar 16 så blir han sen hämtad hos oss kl 18. Två timmar är ju bättre än ingenting.

Har fortfarande inte lyckats byta min kväll på fredag (!) Måste eftersom Micke inte ska vara hemma då. Philip ska dessutom lämnas i scoutstugan kl 19 för övernattning och jag vill ju vara hemma om det är något och han vill hem eller prata med mig. Han har inte sovit borta så mycket. Så måste grejor till övernattningen packas; luftmadrass, täcke, kudde, pyamas samt godis för ca 20 kr men det får Micke ordna då han jobbar imorgon kväll. Har ju kiosk på sitt jobb =) Tänk den som hade det, fast det hade varit farligt i mitt fall!! ;-)

Vännen min: FÖLJ DITT HJÄRTA OCH TA INTE SKIT, SNÄLLA. JAG BRYR MIG OM DIG JU! KRAM

Nä nu får jag sätta fart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback