Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Godnatt!

Nu är det läggdags för mig. Så här såg det ut precis innan barnen skulle lägga sig:



Vi kollade på Askungen. Det är sååå roligt när han den ena musen säger: "Ehhh, va e de som händer?!" HAHAHA! Det var det som Nova skrattade åt. Okej jag var trött, mkt därför som jag skrattade ;-)

Blev inget shoppande till Philip idag men det tar vi imorgon. Har en lång dag att spendera. Micke jobbar typ 9-18.

Tradera-beroendet har kickat in igen (!) Kollar mkt på de jeansleggingsen jag vill ha!! Men jag och byxor, MÅSTE prova innan. Jag är långben själv. Budat på lite annat smått och gott =)

Nu: sängen
Imorgon: mer bloggande

See U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback