Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Hemma

Då var jag hemma igen efter en liten mini utgång utan sprit efter jobb. Nja typ. Jag gillar att dricka när jag går ut men det var skoj att dansa iaf =)

Saknar Novis och Philip. Alltid saknar man dom extra mycket när de inte är hemma. Saknaden efter Philip har jag lärt mig leva med och är numera van att han åker till sin pappa men inatt är han inte där heller. Det går säkert bra =) Och lillan är oxå borta, HON däremot är alltid hemma och sover. Detta är andra gången sedan hon föddes som hon sover borta men jag känner mig övertrygg att hon är hos sin farmor. Hon reder allt ;-) *hönsmamma är jag*

Nu ska jag sova men bjuder på bilder från imorse:




GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback