Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Hos oss

Tänkte för er som läser men aldrig varit hemma hos oss och som kanske undrar hur vi bor så kommer här bilder på det. Som min kompis Lotta som flyttat till London, du var nog bara i det andra huset här I kävlinge? Obs! Nu har vi inte ALLS renoverat det så som vi vill osv. Money wanted and needed!

Planlösningen nere är öppen med matrum och tv-rum i ett kan man säga och med "walk-in" kitchen som jag kallar det (hehe) sen badrum och utgång till uteplats.

Så här kommer man in: (badrum med badkar till höger, visas ej eftersom det är så fult)



Till vänster vårt matbord:



Och vänster igen vårt "kök":



Lekhörnan nere:



Och på andra sidan, soffhörnan med tv:n:



Uppe finns våra tre sovrum, samt tv-hörna och toalett och dusch.



I trappan hänger bl a ett kollage som jag gjorde för några år sen:



Så här kommer man upp, vårt sovrum rakt fram:



Tv:hörnan:



Philips rum:



Novas rum:



En liten toalett finns oxå, med dusch:



That´s alles mina vänner. Så bor vi.

Jag har blivit klart med allt jag skulle göra. Precis käkat äpplekaka med =) Nu ska jag slappa till halv två och göra mig klar sen blir det jobb 14.30-22. Samma imorgon.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ni har visst fint badrum!! Ni har ju härligt hörnbadkar!



Vi ska föda i Malmö ja..om det finns plats. Hoppas du jobbar då. ;)



Sushifredag låter nice! Jag köper med mej mamma-sushi så jag har lite mer variation..;) Runt fem-sex eller?



Kram

2009-03-03 @ 17:01:38
URL: http://zandyleee.blogg.se/
Postat av: Mona

Det ser jätte fint och fräsht ut! Kramiz

2009-03-03 @ 17:10:22
URL: http://sashakitty.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback