Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Igår...

...var det riktigt trevligt =) Supergod mat och efterrätt! Alla var jättetrevliga och det var skoj att ses. Nova charmade alla som vanligt! Trappan de har tyckte hon var väldigt spännande att klättra i så jag kan ju inte påstå att jag satt ner mycket av de tre timmarna vi var där. Kl 22 var vi hemma efter tankning mm sen blev det snabbt lite mat för Nova. Tänk vad enkelt med en vällingflaska men det vill hon ju inte ha...Istället sitta och mata med gröt. 23.30 la vi oss efter lite tv-tittande på ovanvåningen.

Upp 7.30 idag. Jag hade kunnat sova hur länge som helst. Har annorlunda ont i nacken. Brukar ju ha ont i nacken men inte på detta viset. Och min vänstra axel är fucked. Knakar och knäpper...Börjar väl bli gammal antar jag. Det händer ju alla förr eller senare. Bara för man ser ung ut så betyder ju inte det att kroppen är det ;-) Fan jag blir 28 i år. Helt otroligt (!!)

Idag ska jag jobba 14.30-22. Sanna och Johan kommer nog förbi en sväng innan dess. Måste handla blöjor och tvättlappar.

Var svårt att ta bilder igår för Nova var överallt och lite till men det blev en iaf.

Syster öppnar presenter:


Kommentarer
Postat av: Jane

så mysig din sida har blivit! =)

2009-03-01 @ 09:08:41
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Jane

hej! det är strl s/m. gråsvarta med dragkedja från veromoda. dom är inte jättelånga i benen tror jag..som vanligt=)

2009-03-01 @ 11:05:22
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback