Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ikea, ögoninflammation mm

Äntligen kan man sätta sig ner!! Haft fullt upp under halva dagen typ. Först såg det mörkt ut ang ny säng till Philip. Vi har inget drag på vår bil och ingen annan vi känner här heller så att hyra släp var uteslutet + att Nova blev kass. Ögonen började vara och klibba ihop så det är ganska så troligt ögoninflammation hon åkt på - igen! Hoppas INTE Alex och/eller hennes barn hunnit bli smittade!! De var här en kort sväng innan idag och fikade.

Till slut ringde jag min kära moder som gärna ställde upp =) Hennes bil har de rätta måtten när det gäller att frakta en 90x200 säng, det har inte min. Det blev IKEA såklart. Ska fota Philips rum imorgon hur det blev =) Lite värmeljus och korv handlades med, ett måste på IKEA ;-)

Bilder från roadtripen med mamma, fint väder hade vi:





Huyndai Atos ;-)



IKEA ska flytta till Svågertorp:



Tillbax i Klagshamn:



Från i fredags:



Nova har kul med sin älskade pappa:



Såhär blev resultatet när jag hemma-slingade håret:



Hittade en del gamla bilder i mobilen:



Imorgon jobbar jag kväll och Micke dag. Han har planering på em så då kan jag åka till jobb så kommer han hem. Nova måste nog ha ögonsalva igen så vi får besöka doktorn efter lämning av storebror i skolan.

Nu är klockan mycket, dags att soooova! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback