Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Jobbkväll

Idag vaknade Nova 06.11 men Micke gick upp med henne. Min klocka skulle ringa 07.15 men nu när det ljusnar tidigt ute så får man sällan ligga så länge. Jag gick upp tjugo i åtta istället, skönt eftersom jag inte är helt frisk. Jäkla förkylning. Jaja bara man kan ta sig upp och må någorlunda så klarar det sig nog och huvusaken är ju att barnen är friska =)

Idag ska Nova till dagis kl 11. Jag jobbar 14.30-22 och ska köra Micke till jobb som börjar 10. Kl 13 ska jag till Novilife och 14.10 ska jag hämta en traderavinst i stan.

Tänkte utom centan eller novalund och leta jeansleggings samt lite annat som jag behöver. Detta fter jag lämnat Novis på dagis. Hon är inte lika road av att gå i affärer ;-)

Bilder från Andys i söndags:





Nu ska jag tvätta håret!! Stort GRATTIS till min vän Alex =))) Du är VÄRD detta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback