Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Just nu hos oss...

...ser det ut såhär:




Härmar många andra och lägger upp dagens outfit haha. Dock en hemma-outfit idag eftersom jag är ledig. Lång cardigan från Gina, jeansleggings från Cubus och benvärmare från H&M. Foppatofflor eftersom jag skulle ut och "ta frisk luft" eller slänga sopor som jag och Alex säger ;-) samt hämta in posten. Den skitiga spegeln får ni leva med, det gör vi ;-)

Nova nannar middag ute på trädäcket efter att vi varit på center syd, ica, tandläkaren sen i skolan och hämtade storebror. Hade tur att vi hann hem om och ta vagnen. Helt underbart väder och jag har varit instängd på jobb i flera dagar! Ute på center syd blev det inhandlat smink, vantar, hårband, örhängen och benvärmare. Tro det eller ej men allt var till mig =) Sen blev det varsin hamburgare från McDonalds som vi åt i bilen. Hann även inom ica innan vi hade en tid hos tandläkaren med Nova. Hon slog ju av en pytteliten bit av vänster framtand i fredags. Hon var suoerduktig hos tandläkaren och gapade fint. De sa att allt såg bra ut och det visste jag ju oxå men man ska ha kollat det samt anmält det till sitt försäkringsbolag. Om ifall att. Philip hade haft det bra i skolan som vanligt. Gympa på morgonen och det är hans favoritämne. Sådan mamma, sådan son =) Jag var rätt bra på idrott om jag får säga det själv, sprang i tank med killarna i klassen och då inte för att jaga dom haha. Värre var det med matte =( Fortfarande idag....Men men jag har det bra som jag har det. Skulle någon få för sig att höja SSK:s löner så pluggar jag men inte som det ser ut idag.

Undrar om jag skrev att vi bokat resan nu?! Senil är jag. Men det gjorde Micke i förrgår. Vi åker en vecka till Bulgarien (Sveti Vlas, weird namn jag vet) i slutet av juli =)) Vi fyra samt Mickes yngsta syster Denice och hennes flickvän Matilda! Kommer bli roligt! Lite barnvakt oxå och det är ju aldrig fel ;-)

Imorse var jag uppe först med kidsen, antar att Micke var uppe för sent och spelade igår kväll. Jag satt vid datorn (som vanligt) när Nova sprang upp vid 21. Var trött så bara snabbduschade sen isäng. Mitt hår ser idag ut därefter oxå (!!)

Ang behandlingen. Jo det går framåt men det tar sin tid. Men visst ser man förändring. Jag kollar ju varje dag och ser det inte så tydligt men min syster påpekade det härom dagen att det blivit bättre =) Kommer blider när vi är klara! I förrgår gjorde hon en cellulit-behandling på mig och idag ska vi nog köra vanlig fettreduktion igen sen när det är klart hudåtstramning. Tror inte hon heller ger sig förrän det är bra! Har ju bilder där på "före" som jag säkert kan få mailat till mig. Kommer vara najs att för en gångs skull vara nöjd på stranden mm. För er som har undgått mitt problem så har jag ENORMA KOMPLEX för detta, något så in i helvete. Känns skönt om man kan slippa det. Hon stramar upp tuttar med för er som är intresserade. I mitt fall vete fasiken om det hjälper men jag tar en sak i taget. Snackade med henne om det iaf.

Nä nu ska jag bara njuta av min lediga dag för imorgon och torsdag är det jobb igen men fredag ledig. Tar till Madde då ist, idag blev det ändringar på hennes jobb så hon kunde inte. Och till Nada kl 18 ikväll =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh där har jag varit (Sveti Vlas). Det är inte alls långt in till Sunny Beach sen.. Precis i början av Sunny beach där dom fina hotellen ligger är en jättefin strand o en jättefin strandpromenad :) Vi tog bussen dit varje dag. Sveti Vlas var inte så stort, men gemytligt :) Så härligt. Jag vill oxå resa :(

2009-03-26 @ 20:46:44
URL: http://mijasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback