Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kommentarer

Oj läste precis en kommentar. Det var inte så värst poppis att jag la ut rimmet/dikten men men. Jag vill ju visa alla att det finns män med känslor oxå. För vissa verkar tro att det bara är en myt. Nu vet ni att så är det INTE ;-) Fast de är sällsynta, det är jag medveten om. Sorry babe men i min blogg är jag ärlig och öppen =) Och det rimmet var det finaste som hände den dagen =)

Jo han har många sidor denne mannen. Kanske inte syns på utsidan. Eller nja jag tycker inte han ser så "hård" ut.

Kommentarer
Postat av: Unni

Klart att man ska vara ärlig i sin blogg. Han får väl starta en egen så får han göra vad han vill med den!! :) Jag tyckte att det var fint och håller med Sanna om att jag gärna hade velat att Anders gjorde något sånt för mig, tyvärr är det nog så att i vårt förhållande får jag stå för rimmandet. Tack för tankarna! Kram på dig

2009-03-06 @ 13:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback