Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kväll

Såja nu ligger barnen. Ganska så sent men så blir det när man är iväg på kvällen. Vi var hos Lotta mellan 18-20. Det var supertrevligt! Me and I har riktigt fina kläder. Hade jag haft mer pengar hade jag köpt alltihopa haha =) Och riktigt god mat med, tack gumman!!

Imorgon blir det fika hos Lotta strax efter 9 sen hämta på skolan 12.15 som vanligt.

Idag hände det förresten igen: de frågade om leg på ica när jag skulle handla cigg. Och det hade jag glömt hemma. (kör bli utan körkort, ja jag vet...) HELT ärligt! Jag blir TJUGOÅTTA i år!! Det är 10 år över gränsen. Jag måste se ung ut asså haha! Jag fick handla ändå. Jag kanske ser trovärdig ut. Ung och trovärdig HAHA.

Nu ska jag återgå till Doktor Fetma på Tv 4 Fakta och mitt 200 grams marabou haha ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback