Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lista tagen från Evelina =)

Vad heter ni? Rebecca och Michael

Hur träffades ni? Vi träffades ute genom gemensamma bekanta kan man säga

Hur länge har ni varit tillsammans? 4 år

Är ni förlovade? Nej men gifta ;-)
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn ihop? Ja, Nova är vår gemensamma dotter oxå har jag Philip sedan tidigare
Har båda körkort? Bara jag men Micke är på gång sägs det ;-)
Kommer du ihåg er första kyss? Nej (skäms)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det var Micke
Vem är äldst? Micke är tre år äldre
Vilka stjärntecken är ni? Jag är kräfta och Micke är lejon
Vem fyller först på året? Jag, i juni
Vem är längst? Micke
Vem sjunger bäst?  Ja inte är det jag iallafall
Håller ni i handen på stan? Det är nog dåligt med det nuför tiden tyvärr
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej
Vad har ni gemensamt? En del men inte allt
Blev du kär vid första ögonkastet? Inte kär men jag vet att jag tänkte "Honom SKA jag ha, hur ska det gå till?!" hahaha
Har ni någon speciell låt? Nej

Har ni stora framtidsplaner? Ja men mest som har med huset att göra och sen resor!

Har ni gråtit i varandras armar? Nja jag har bölat ett par ggr
Har ni varit utomlands tillsammans? Ja, i Italien två ggr

Vilket är ert bästa minne? Helt klart när Nova föddes

Vem lagar bäst mat?  Micke
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Kollar på tv tillsammans eller var för sig, eller sitter vid datorerna haha

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Vi gjorde alltid förr, men tyvärr inte lika ofta längre

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej, nära. Värnhem och kirseberg
Blir du lätt svartsjuk? Nej men det har ju hänt

Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms:ar tror jag

Brukar nån av er prata i sömnen? Jag men Micke snarkar nåt sjukt!!


Kommentarer
Postat av: Evsi

kul att du kopierade listan :-)

kram

2009-03-03 @ 14:57:08
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback