Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lite bättre

Nu är jag lite bättre men knaprat en del piller. Nova sov hela natten i sin säng och gick upp sist av alla (!) Ca 8.15. Det är rekord!! Då låg hon i sin säng. Philip stannade hemma från skolan idag och vi har möblerat om på hans rum, kommer bilder sen inkl på hans nya säng. Micke börjar lite senare idag, hjälper mig lite med kidsen iom att jag är sjuk. Han ska till apoteket åt mig oxå. Ska till Nada kl 18 ikväll och tror ej jag ska ställa in. Mår bättre. Ska även hämta en tradera vinst när jag är i Malmö. Tvätt kl 15 annars lugnt. Kastat upp spjälsängen, våra sängbord och annat skit på vinden, skönt att inte ha det framme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback