Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lördagkväll

Här sitter man helt ensam. Lät trist men det är det inte. Jag börjar tidigt imorgon så ska strax lägga mig. Somnade på soffan där uppe som vanligt när jag nattade Nova så nu är jag piggare *typiskt*

Tvättat ikväll men inte vikt någonting än. Det får bli morgondagens projek. Lagt ut lite saker på tradera ikväll oxå. Haft sjuuukt mkt på jobb både idag och igår därav inga inlägg för jag är verkligen skittrött!!

Här följer bilder på busungarna idag:



Och bilderna från i onsdags tror jag det var, 18:e iaf:



Bilder från i torsdags hemma hos Evelina. Snott från Alex ;-)



Fullt hus eller vad?! ;-)

Från Philips framträdande i skolan:



GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är sååååå himla avis på dig idag alltså!!! Skulle bra gärna velat ha dina arbetskläder idag... :) Kram

2009-03-22 @ 18:59:33
Postat av: Unni

Det var jag som kommenterade men av någon anledning så försvann mitt namn.

2009-03-22 @ 19:00:55
Postat av: Anonym

Jodå det gör vi nog. Hon berättade att du har fått känna på den lille sötisen... Blir ju jätte avis.. :=) Kram

2009-03-22 @ 20:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback